Ja nie mogłam się powstrzymać :). Przy okazji sporo dowiedziałam się o Cher. I o Taylor... haha.
Nie cierpię Taylor, ale nie dlatego, że chodziła z Harry'm. Nigdy jej nie lubiłam. A jak przeczytałam tytuł rozdziału "Taylor? Jaka Taylor?!" to po prostu je*łam. Za to wręcz ubóstwiam Carę.
Ostatnio znalazłam piosenkę Seleny Gomez Hit the lights, a nigdy wcześniej jej nie słyszałam. I powiem Wam, że cały czas słyszę Stole my heart <3.
Dłuuuuugo nie pisałam, więc nie było nic o Kiss you i One way or another. Wiecie co? Jak słyszę, gdy ktoś dla beki śpiewa "Łan łej or anade..." to jestem dumna, że tyle osób już o nich wie.
Narysowałam nowe rysunki Cher. I stwierdzam, że już więcej nie tknę ołówka... Mimo to postanowiłam podzielić się tym okropnym widokiem z Wami ;//
dla porównania
zapomniałam o tattoo ;(.
A teraz najważniejsze.
29 czerwca będę już rok Directioner ^^
A więc jutro zaczyna się "Week One Direction", który wymyśliłam z moją najlepszą przyjaciółką.
W poniedziałek ubieramy się na Liama, czyli czerwona koszula w kratę, rurki i conversy
We wtorek Zayn, bejsbolówka, bokserka, conversy i dżiny xd
Środa Niall ----> koszulka polo + rurki + adidasy
Czwartek Louis- bluska w paski, czerwone spodnie, szelki♥, mokasyny
I w piątek, kto nam został? Więc bokserka, marynarka, rury
No i pasująca do tego biżu.
+ może w piątek będę mieć kręcone włosy :*
Jaka ja stara jestem ;oo Już rok jaram się tymi "pedałami" ;)
Dodam dziś kolejny rozdział. Co Wy na to? I może jeszcze fakty o mnie- jeśli będziecie chciały.
Na koniec dodam jeszcze, że ostatnio znalazłam ciekawego bloga modowego, którego polecam:
Możliwe, że dziewczyna przestała już pisać, ale przejrzyjcie sobie. Naprawdę ciekawe ;)
Cherka♥




















